pondělí 9. listopadu 2015

Blíží se to blíží!


Každý rok mě Vánoce zajímají dřív a dřív. Asi jsem postupem času pochopila prodej Mikulášů v září a podobné speciality obchodních řetězců. Dnes je ČTVRTÝ den z dvaceti dní rekonstrukce. A já vím, že až bude náš byt hotový, bude to už jen krůček k Vánocům. Dnes jsem si tedy pro Vás po dlouhé době připravila článek s Vánoční atmosférou - bude se týkat adventních kalendářů! 

Jak jste si již asi všimli, mám ráda čaje - teď taky jeden popíjím. Proto je pro mě jasnou volbou, už několikátý rok v pořadí, adventní kalendář plný čajů. Stálicí mých Vánoc je adventní kalendář od Sonnentoru, který je skládán ručně, nestojí moc a tento rok je navíc v novém obalu. 


Ve skříni už na mě také čeká adventní kalendář ze Zootu od značky English Tea Shop. Tímto kalendářem budu tento rok jistě spamovat svůj Instagram a pokud bude tak dobrý jak vypadá, to bude teprv paráda! 
Pokud byste ovšem nebyli takoví fanoušci čajů jako já, připravila jsem si pro Vás i jiné kalendáře, které mě zaujaly. Pokud chcete nějakou zdravější alternativu, můžete například vyzkoušet adventní kalendář od značky Mixit.cz. Pokud jste přece jen na čokoládu, ale doopravdy kvalitní, k dostání jsou také Lindt adventní kalendáře, na které můžete narazit i ve větších supermarketech. Existuje i plno jiných alternativ, například voňavý kalendář od Yankee Candle. Pokud máte rádi kosmetiku a rádi zkoušíte nové produkty, neváhejte a kupte si Douglas adventní kalendář nebo jiný beauty kalendář např. od značky Sephora nebo Benefit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat